Obserwuj mnie :)

czwartek, 11 lipca 2013

Najnowsze zakupy - tusze do rzęs z loreala


Moje dwa nowe nabytki :) Zapłaciłam za nie 15 funtów,bo akurat była promocja.
Postanowiłam zaryzykować i zdecydowałam sie na nowe tusze z mojej ulubionej firmy,żeby sprawdzić i przekonać sie czy mogą mnie jeszcze zaskoczyć.Rzadko zdarza mi się wybierać,kupować coś czego nie znam,ale teraz postanowiłam zmienić top myślenia :) I było warto,bo już je spróbowałam i się zakochałam w nich,a szczególnie w tym srebrnym :)
Na dniach pokaże Wam efekty na moich rzęsach.Moje rzęsy już są długie,ale mam nadzieje,ze zauważycie różnice :)
Jeśli macie ochotę to możecie poczytać posty o tuszach z Loreala,które już używałam i również kocham i dalej będę im wierna na zmianę z tymi :)


Teraz spadam odpocząć,bo przez ta pogodę często mam problem z oczami i muszę je oszczędzać...,dlatego teraz moje posty nie sa długie za co przepraszam.Ściskam Was teraz mocno :*


13 komentarzy:

  1. ciekawe jak się będą spisywac w trakcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje,ze nie zawiode sie i ze to nie tylko chwilowe zauroczenie :)

      Usuń
  2. Masz długie rzęsy więc powinnaś być z obu zadowolona, ale srebrny False Lash Wings jest świetny :) mój number 1 ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam Sie :) Jestem nim zachwycona bardzo :) Szczoteczka super.

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa jak się prezentują na rzęsach- sama tusze L'oreala bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty tak jak ja zauwazylam,ze lubisz ta firme:) Fajnie:*

      Usuń
  5. Nie miałam żadnego z nich.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pokazuj efekty , pokazuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bank kochana,jeszcze w tym tygodniu :)

      Usuń
  7. Jestem ciekawa jak będą się spisywały :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ich jeszcze i bardzo ciekawi mnie jak się spiszą u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz jeden opisalam,jeszcze 1n do odstrzalu ;)

      Usuń

Dziękuje Wam za wejście ma mojego bloga.Każdy komentarz się liczy.
Mam nadzieje,ze jeszcze do mnie wrócicie.
Pozdrawiam
Aleksandra